Warunki uczestnictwa



VI. Reklamacje
1.Wszelkie reklamacje dotyczące realizowanego połączenia autokarowego przyjmowane są w formie pisemnej (e-mail rezerwacja@podrozowanie.pl) i przekazywane do siedziby właściwego Przewoźnika za pośrednictwem BOK RSES.
2. Uczestnik składający reklamację winien podać w niej daty przejazdu, numer linii, nr rezerwacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni od momentu jej otrzymania.
4. Uczestnik na złożoną reklamację otrzyma pisemną odpowiedź.
5. Wszelkie zamiany dotyczące zamówienia są przyjmowane drogą poczty elektronicznej.
6. Korespondencja poczty elektronicznej jest dokumentem.

Podróżuj bezpiecznie





Partnerzy wyjazdów






1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |


PROMOCJE NA E -MAIL:

  

INFORMACJE

  KOMINIKAT Covid-19 - Czechy od 15.02  
  KOMINIKAT Covid-19 - Czechy od 9.02  
  KOMINIKAT Covid-19 - Czechy  
  NARTY w Czechach i Covid-19  
  Zieleniec od 10 grudnia  
więcej informacji   

KURS KORONY CZESKIEJ:

1CZK - 0,1913 PLN
1EUR - 4,5376 PLN
1GBP - 5,2567 PLN