Warunki uczestnictwa
VI. Reklamacje
1.Wszelkie reklamacje dotyczące realizowanego połączenia autokarowego przyjmowane są w formie pisemnej (e-mail rezerwacja@podrozowanie.pl) i przekazywane do siedziby właściwego Przewoźnika za pośrednictwem BOK RSES.
2. Uczestnik składający reklamację winien podać w niej daty przejazdu, numer linii, nr rezerwacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni od momentu jej otrzymania.
4. Uczestnik na złożoną reklamację otrzyma pisemną odpowiedź.
5. Wszelkie zamiany dotyczące zamówienia są przyjmowane drogą poczty elektronicznej.
6. Korespondencja poczty elektronicznej jest dokumentem.
1.Wszelkie reklamacje dotyczące realizowanego połączenia autokarowego przyjmowane są w formie pisemnej (e-mail rezerwacja@podrozowanie.pl) i przekazywane do siedziby właściwego Przewoźnika za pośrednictwem BOK RSES.
2. Uczestnik składający reklamację winien podać w niej daty przejazdu, numer linii, nr rezerwacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni od momentu jej otrzymania.
4. Uczestnik na złożoną reklamację otrzyma pisemną odpowiedź.
5. Wszelkie zamiany dotyczące zamówienia są przyjmowane drogą poczty elektronicznej.
6. Korespondencja poczty elektronicznej jest dokumentem.